از آنجا كه پينترست كمي متفاوت از ساير شبكههاي اجتماعي است قبل از اينكه درمورد چگونگي استفاده از آن براي تجارت و كسبوكار بپردازيم به توضيح برخي اصطلاحات كليدي در پينترست ميپردازيم:
PinsPin (پين) در يك توضيح ساده به هر تصوير يا ويديويي كه شخصي براي ذخيره در پينترست انتخاب ميكند گفته ميشود. براي كسبوكارها مهمتر از خود تصوير لينك آن است. هر لينك پين شما را به منبع اصلي باز ميگرداند و ميتواند منبع خوبي براي ارجاع به سايت باشد.
Boardsكاربران پينترست كه به آنها Pinners گفته ميشود چيزهاي زيادي را ذخيره ميكنند كه تا به امروز شامل 100 ميليارد پين ميباشد كه اين رقم باور نكردني است. كاربران به منظور سازماندهي پين هاي خود آنها را در مجموعههايي به نامBoard (برد) مرتب ميكنند. به عنوان مثال Board ها Hootsuite Pinterest account شامل مطالعات موردي، بهترين روشها و روندها براي اينفوگرافيك است.
كاربران ميتوانند كل حساب شما يا فقط بردهاي خاصي را كه بيشتر به آنها علاقهمند هستند دنبال كنند. سپس پينهاي ذخيره شده در فيد آنها ظاهر ميشود.
FeedFeed (فيد) در پينترست نيز درست مانند فيدهاي شبكههاي اجتماعي ديگر است كه مجموعهاي از لينكها محتواها و كاربراني است كه يك پينر دنبال ميكند.
چهارشنبه ۲۰ فروردین ۹۹ | ۱۸:۰۷ ۶۱ بازديد
تا كنون نظري ثبت نشده است